Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Realizare centrala termica in cazarma 406 Braila

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.114/2011 (Achizitii in domeniul apararii si securitatii)

Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI

Numar invitatie: 369744 / 03.02.2015

Denumire contract: Realizare centrala termica ?n cazarma 406 Braila

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI

Cod fiscal: 4297711, Adresa: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Focsani, Telefon: +40 237213155, Fax: +40 237213155

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

S.E.A.P., -, Romania, cod postal: -, telefon:+40 237219403, fax:+40 237213155, persoana de contact:maior Adrian RADEANU

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

S.E.A.P.

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Aparare

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Realizare centrala termica ?n cazarma 406 Braila

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Denumire contract: „Realizare centrala termica ?n cazarma 406 Braila” Executie lucrare conform Caietului de sarcini si Anexei nr. 1 la caietul de sarcini; Valoarea estimata fara TVA: 2.417.129,00 lei Valoarea estimata defalcata pe activitati este urmatoarea: - 445.455,00 lei - Realizare centrala termica, pregatire personal si probe tehnologice - 1.221.143,00 lei - Realizare lucrari de instalatii pentru centrala termica; - 530.792,00 lei - Realizare lucrari de instalare de echipamente de ?ncalzire centrala; - 219.739,00 lei – (10%) valoarea procentului de diverse si neprevazute;

II.1.6) CPV: 45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 2,417,129 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia de participare este ?n valoare de : 40.000,00 lei. Suma se poate vira ?n contul UM 02542 Focsani - RO19TREZ6915005XXX000089 deschis la TREZORERIA FOCSANI, cod fiscal 4297711. Dovada constituirii garantiei de participare prin instrumente de garantare se va depune online, scanata cu semnatura electronica extinsa a ofertantului si ?n original la sediul U.M. 02542 Focsani, Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, cod postal 620144, p?na la data si ora limita de depunere a ofertelor. ?n cazul ?n care ofertantul, la constituirea garantiei de participare, se va prevala de Legea 346/2004 va prezenta declaratia IMM. Declaratia IMM (dupa caz), se va depune obligatoriu si ?n SEAP, ?n copie scanata dupa original, conform HGR 1660/2006, art. 17, alin. (1). Ofertele care nu sunt ?nsotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, ?n cuantum, forma si av?nd perioada de valabilitate solicitate ?n fisa de date vor fi respinse. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile ?ncep?nd cu data limita de depunere a ofertelor. ?n cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata a acesteia. Echivalenta pentru garantia de participare depusa ?n alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare se constituie ?n conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925 din 2006. Autoritatea contractanta nu impune un anumit instrument de garantare.

Garantie de buna executie Garantia de buna executie 10% din valoarea totala a contractului fara TVA, conform art. 89 alin. (2) H.G.R. 925/2006 si se constituie ?n oricare din formele de la art. 90 alin (1)-(3)sau, ?n functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2), cu acordul c?stigatorului, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul av?nd obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, doua conturi de disponibil la dispozitia autoritatii contractante, conform H.G.R. nr. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant ?n contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Cerinta nr. 1 Vor fi exclusi din procedura de atribuire toti ofertantii care se afla ?n situatiile prevazute la art. 150, art. 155 si 156 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Rom?niei nr. 114/2011, cu modificarile si completarile ulterioare; Modalitatea de ?ndeplinire si aplicabilitate ?n cadrul procedurii Persoane juridice rom?ne Persoanele cu functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante sunt: dl. Aurelian Asanache DUMITRACHE, dl. Cristian BROSTEANU, dl. Florinel HERTIG, dl. Marius NEACSU, dl. Nicusor DUMITRU, d-na Lia Daniela NICOARA, dl. Mihail BADITA, dl. Maricel CALOTA, dl. Marian FOTIA, dl. Adrian RADEANU, dl. Ion TANASA, dl. Corneliu GOGONCEA, dl. Ovidiu GHEORGHE, dl. Ciprian MUSESCU. Documente solicitate care dovedesc situatia personala a ofertantului: 1.1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea – articolul 155 din O.U.G. nr. 114/2011, completata ?n conformitate cu Formular A1, copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.; 1.2. Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 156 completata ?n conformitate cu Formular A2, copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator privind ne?ncadrarea ?n prevederile lit. a), c1) si d) de la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul; 1.3. Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 150 din O.U.G. nr. 114/2011, completata ?n conformitate cu Formular nr. 6, copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Declaratia va fi prezentata at?t de catre subcontractant, c?t si de tertul sustinator, daca este cazul. 1.4. Certificate constatatoare privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat, inclusiv cele locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente ?n luna anterioara celei ?n care se depun ofertele: a. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentul/Documentele vor fi prezentate ?n oricare din urmatoarele forme: copie scanata dupa "original/ copie legalizata/copie conform cu originalul"; b. Certificat privind achitarea impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentul/Documentele vor fi prezentate ?n oricare din urmatoarele forme: copie scanata dupa "original/ copie legalizata/copie conform cu originalul" 1.5. Cazier fiscal din care sa reiasa ca nu sunt ?nscrise fapte de natura fiscala, respectiv cele sanctionate de legile fiscale, financiare, vamale precum si cele care privesc disciplina financiara, copie scanata dupa "original/ copie legalizata/copie conform cu originalul". 1.6. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea ?n aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. copie scanata dupa original semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilat si datat, ?ntocmit ?n conformitate cu modelul prevazut ?n Formularul nr. 2 din Sectiunea III. Nota: ?n cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte fiecare document ?n parte. Tertilor li se va solicita ne?ncadrarea ?n prevederile art. 150, art. 155 si art.156 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Rom?niei nr. 114/2011, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru subcontractanti se solicita doar o declaratie cu privire la ne?ncadrarea ?n prevederile art. 150 din O.U.G. nr. 114/2011, cu modificarile si completarile ulterioare. Conform art. 11 alin. 4 din H.G.R. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea ?ndeplinirii cerintelor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca ?ndeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate ?n documentatia de atribuire. ?n cazul ?n care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. 4, mentionat mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare, atunci c?nd primeste din partea autoritatii contractante o solicitare ?n acest sens, ?n termen de 3 zile lucratoare de la respectiva solicitare. Persoane juridice straine Se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se ?ncadreaza ?ntr-una dintre situatiile prevazute la art. 150, la art. 155 si 156 din O.U.G. nr. 114/2011, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, ?n tara de origine sau ?n tara ?n care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute la alineatul anterior, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 150, la art. 155 si la 156, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca ?n tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. Cerinta nr. 2 Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca ?n obiectul de activitate al firmei respective este cuprinsa realizarea de lucrari de constructii de cladiri, lucrari de instalatii pentru cladiri si lucrari de instalare de echipamente de ?ncalzire centrala care fac obiectul prezentei achizitii, at?t pentru persoane juridice rom?ne c?t si pentru persoanele juridice straine. Modalitatea de ?ndeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii Persoane juridice rom?ne Documente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Prezentarea Certificatului emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN (conform Ordinului 337/2007), din care sa reiasa ca are ?n obiectul de activitate codul CAEN corespondent obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura. Ofertantul ?si va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse ?n acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 3 Prezentarea documentelor eliberate de autoritatile competente pe numele societatii, ?n termen de valabilitate, pentru realizarea lucrarilor de instalatii electrice, de ?ncalzire si gaze naturale care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie. Modalitatea de ?ndeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii Documente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: - Autorizatie emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare ?n Domeniul Energiei (A.N.R.E.) ?n baza Ordinului nr. 89/2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare ?n domeniul gazelor naturale, ?n termen de valabilitate, privind executarea lucrarilor de gaze tip EDI – executie, verificare si revizie instalatii de utilizare a gazelor naturale, cu presiuni mai mici sau egale cu 6 bar, copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; - Autorizatie emisa de Inspectoratul de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat (I.S.C.I.R.) pentru domeniul: instalare si montare cazane de apa calda cu P<400kw, ?n baza Prescript?ei tehnice CR 4-2009, Ed. 1, Colectia ISCIR, ?n termen de valabilitate, copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; - Autorizatie emisa de Inspectoratul de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat (I.S.C.I.R.) pentru domeniul: instalare si montare cazane de apa calda cu P>400kw, ?n baza Prescript?ei tehnice CR 4-2009, Ed. 1, Colectia ISCIR, ?n termen de valabilitate, copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; - Autorizatie emisa de Inspectoratul de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat (I.S.C.I.R.) pentru domeniul: instalare si montare arzatoare de combustibili gazosi si lichizi av?nd minim Pmax.=1200kw , ?n baza Prescript?ei tehnice CR 4-2009, Ed. 1, Colectia ISCIR, ?n termen de valabilitate, copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; - Autorizatie emisa de Inspectoratul de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat (I.S.C.I.R.) pentru domeniul: verificare la deschidere-?nchidere, reparare si reglare la dispozitive de siguranta cu minim Pmax.=10 bar si minim DNmax.=40 mm, ?n baza Prescript?ei tehnice CR 4-2009, Ed. 1, Colectia ISCIR, ?n termen de valabilitate, copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; - Autorizatie emisa de Inspectoratul de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat (I.S.C.I.R.) pentru domeniul: montare, punere ?n functiune, reparare si ?ntretinere instalatii de ardere si instalatii de automatizare pentru cazane si instalatii de automatizare pentru centrale termice, ?n baza Prescript?ei tehnice CR 4-2009, Ed. 1, Colectia ISCIR, ?n termen de valabilitate, copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; - Atestat emis de Autoritatea Nationala de Reglementare ?n Domeniul Energiei (A.N.R.E.) de tip Be conform Regulamentului din Ordinul nr. 23/2013, pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice ?n termen de valabilitate, copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie, scanata, lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". - Certificat de atestare pentru activitatea de executie sisteme si instalatii de semnalizare, alarmare si alertare ?n caz de incendiu, emis de Inspectoratul General pentru Situatiile de Urgenta din cadrul Ministerului Administratiei si Internelor ?n baza prevederilor art. 1 alin (2) lit. a din Metodologia aprobata prin Ordinul 87/06.04.2010 publicat ?n Monitorul Oficial nr. 238/2010. NOTA: Cerinta este ?ndeplinita daca sunt respectate prevederile art. 7, alin. (1) si alin. (2) din Ordinul nr. 509 din 14.09.2011 al presedintelui ANRMAP. Persoane juridice straine Documente solicitate: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana juridica sau de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate corespondent obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura. Documentele se vor prezenta sub forma de copie scanata dupa original, copie scanata dupa copie legalizata sau copie scanata, lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” si vor fi ?nsotite de o traducere autorizata ?n limba rom?na. Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, ?n cazul ?n care oferta este declarata c?stigatoare, se angajeaza ferm ca ?naintea ?ncheierii contractului sa asigure ?nregistrarea la autoritatea fiscala competenta conform prevederilor legislatiei ?n vigoare ?n Rom?nia. ?n cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest angajament.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta nr. 4: Cifra de afaceri Media cifrei de afaceri globala anuala pentru ultimii trei ani trebuie sa fi fost ?n valoare de minim 4.000.000,00 lei, reprezent?nd 900.414,19 euro, la cursul de 4,4424 lei/ Euro din data de 30.01.2015. Ofertantii vor folosi, pentru transformarea mediei cifrei de afaceri globale, cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv (2012-2014). ?n cazul ?n care operatorul economic face dovada ca se ?ncadreaza ?n prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii ?ntreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.,Cerinta nr. 5: Resurse financiare La momentul semnarii contractului operatorul economic va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie a lucrarii de 440.000,00 lei, reprezent?nd 99.045,56 euro, la cursul de 4,4424 lei/ Euro din data de 30.01.2015, pentru primele 3 luni. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta nr. 6: Experienta similara a) Lista lucrarilor executate ?n ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a executat ?n conformitate cu normele profesionale ?n domeniu si ca au fost duse la bun sf?rsit la nivelul unui contract de lucrari similare de constructii de cladiri a carui valoare a fost de minim 400.000,00 lei, exclusiv TVA reprezent?nd 90.041,42 euro, la cursul de 4,4424 lei/ Euro din data de 30.01.2015; b) Lista lucrarilor executate ?n ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a executat ?n conformitate cu normele profesionale ?n domeniu si ca au fost duse la bun sf?rsit la nivelul a maximum doua contracte de lucrari similare de instalare de echipamente de ?ncalzire centrala a caror valoare cumulata a fost de minim 500.000,00 lei, exclusiv TVA reprezent?nd 112.551,77 euro, la cursul de 4,4424 lei/ Euro din data de 30.01.2015; c) Lista lucrarilor executate ?n ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a executat ?n conformitate cu normele profesionale ?n domeniu si ca au fost duse la bun sf?rsit la nivelul a maximum doua contracte de lucrari similare de instalatii de ?ncalzire pentru cladiri a caror valoare cumulata a fost de minim 1.000.000,00 lei, exclusiv TVA reprezent?nd 225.103,55 euro, la cursul de 4,4424 lei/ Euro din data de 30.01.2015; Ofertantii vor folosi, pentru transformarea valorii lucrarii alese pentru demonstrarea experientei similare , cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv (2010 - 2014),Cerinta nr. 7: Personal Operatorii economici trebuie sa prezinte Situatia cu persoanele specializate pentru executia lucrarilor care va cuprinde personalul angajat sau prin colaborare astfel: 7.1. Personal angajat sau prin colaborare: a) minim un specialist atestat MDRAP ca „Responsabil tehnic cu executia” pentru domeniul de constructii „I – Constructii civile, agrozootehnice, energetice, telecomunicatii, miniere”; b) minim un inginer de constructii specializarea constructii civile, industriale si agricole; c) minim un inginer de instalatii specializarea instalatii pentru constructii - cu experienta specifica minim 3 ani ?n domeniul aferent activitatilor din cadrul contractului ce urmeaza a fi atribuit; d) - minim un responsabil cu controlul tehnic de calitate ?n constructii - sa aiba studii superioare cu experienta specifica: implicarea persoanei ?n cel putin un proiect la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare activitatilor ce urmeaza a fi desfasurate ?n cadrul acestui proiect; e) sef de santier – sa aiba studii superioare cu experienta specifica: implicarea persoanei ?ntr-un proiect la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare activitatilor ce urmeaza a fi desfasurate ?n cadrul acestui proiect; f) manager de proiect – sa aiba studii superioare cu experienta specifica: implicarea persoanei ?n cel putin un proiect la nivelul caruia sa fi derulat activitati similare activitatilor ce urmeaza a fi desfasurate ?n cadrul acestui proiect;,g) minim un responsabil ?n domeniul cadastrului, geodeziei si cartografiei. h) - minim un responsabil ?n domeniul securitatii si sanatatii ?n munca; 7.2. Personal angajat al operatorului economic care executa lucrarile de instalatii electrice: a) minim 1 electrician autorizat ANRE, av?nd gradul IIB cu diploma ?n domeniul energetic, electrotehnic, electromecanic, electronic, automatica si al instalatiilor pentru constructii si calificare de tehnician, maistru, subinginer sau inginer, sau IIIB, sau IVB av?nd rol de coordonare a activitatilor; b) minim 1 electrician; Personalul angajat este solicitat ?n conformitate cu prevederile art. 23 lit. a), art. 56 lit. b), art. 64 pct.3 lit. c) din Ordinul ANRE nr. 23/2013 pentru aprobarea regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatii electrice; 7.3. Personal tehnic de specialitate ?n domeniul I.S.C.I.R. al operatorului economic, angajat sau prin colaborare: a) minim o persoana numita ca personal tehnic de specialitate, responsabil cu supravegherea lucrarilor la instalatiile sub presiune (RSL); 7.4. Personal autorizat de Autoritatea Nationala de Reglementare ?n Domeniul Energiei (A.N.R.E.), ?n domeniul gazelor naturale: a) minim un instalator autorizat, gradul I D sau II D; b) minim 3 instalatori autorizati, gradul III D.,Cerinta nr. 8: Utilaje Necesar minim de utilaje pentru ?ndeplinirea contractului: - automacara – minim 1 buc.; - buldoexcavator – minim 1 buc. - aparat de sudura cu termoplaca pentru polietilena de ?nalta densitate – minim 1 buc. - autobasculanta 16 to – minim 1 buc; - convertizor de sudura – minim 1 buc.; - grup electrogen – minim 1 buc.; - mai mecanic – minim 1 buc.; - masina de gaurit cu percutie – minim 1 buc.; - schela metalica – minim 640 mp; - stanta de taiat otel beton – minim 1 buc.; - vibrator pentru beton – minim 1 buc.;,Cerinta nr. 9: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze,Cerinta nr. 10: Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica ?n timpul ?ndeplinirii contractului de lucrari. Cerinta nr. 11: Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde relevante ?n legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind certificarea calitatii – certificat SR EN ISO 9001, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificarea calitatii, pentru activitatile care fac obiectul contractului.,Cerinta nr. 12: Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime privind sistemul de management de mediu bazate pe seriile de standarde relevante ?n legislatia comunitara, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde comunitare privind sistemul de management de mediu - certificat SR EN ISO 14001/2005, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara privind certificarea corespunzatoare categoriilor lucrarilor care formeaza obiectul contractului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2015 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 02.02.2015 16:39
Vizionari 458