Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Piese de schimb sistem de rulare buldozere New Holland D 350

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA

Numar invitatie: 367644 / 20.11.2014

Denumire contract: Piese de schimb sistem de rulare buldozere New Holland D 350

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA

Cod fiscal: RO 30267310, Adresa: str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Telefon: +40 253205401/+40 372819701, Fax: +40 253227280/+40 252227281

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Str.Alexandru Ioan Cuza, nr.5, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210227, telefon:+40 253205401/+40 372819701, fax:+40 253227280/+40 252227281, persoana de contact:Directia Achizitii

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Bdul Republicii, bloc 22, parter, Targu Jiu, Gorj.

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Electricitate

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Piese de schimb sistem de rulare buldozere New Holland D 350

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Achiyitie piese de schimb sistem de rulare buldoyere New Holland D 350

II.1.6) CPV: 43200000-5 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 149,101 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de 2980 lei. Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta (curs BNR) : 5 zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia pentru participare se va constitui în lei, conform art.86 din HG 925/2006. Contul autoritatii contractante este RO59 RZBR 00000600 1465 2248, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu, (dovada se se va prezenta cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor); GP se poate depune si la casierie Achizitor sume in numerar (suma maxima ce poate fi depusa într-o zi de catre ofertanti este de 5.000 lei). Ofertantii cu statut de IMM constituie GP cuantum 50% din valoare.

Garantie de buna executie Cuantumul GBE este în procent de 10 % din val contractului, fara T.V.A. Se constituie prin: - orice instrument de garantare emis în cond legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari; - retineri succesive din val facturilor partiale, cu conditia ca suma initiala care se depune de catre contractant într-un cont deschis la Trezoreria Statului, sa nu fie mai mica de 0,5% din val contractului, conf art. 90, alin.3, din H.G.925/2006, cu complet si modif aduse de H.G. 1045/2011. Din acest cont pot fi dispuse plati atât de contractant cu avizul scris al autorit.contractante cât si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autorit contractante. Ofertantul va opta pentru una din modalitatile de constituire a GBE, din modelul de contract, parte a docum de atrib, completând Formularul de oferta – Formularul 7, pct.6. Lipsa vreunei optiuni atrage, implicit, alegerea acesteia de catre autoritatea contractanta. Caz IMM, GBEx: 5% pret contract.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, conf. art. 180 din O.U.G. 34/2006 si declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G34/2006, completata cu O.U.G. 76/2010 - (Formular nr. 1) Evaluarea cerintei: Încadrarea în situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. În cazul în care exista incertitudini în ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita în mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. 2. Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta (Formularul nr. 3) 3. Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006(Formular nr.4). (Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Laurentiu Dan Ciurel - Director General Executiv; Aurel Medintu - Director Divizia Energie; Maria Scurtu - Director Divizia Financiara; Laura Elena Manea -Sef Departament Juridic; Grigorie Dadalau - Director Achizitii; Delia Chirca - Director Adjunct Achizitii; Sorin Teiu - Sef Serviciu Achizitii Produse Energie; Ionut Adrian Vitejanu - Serviciul Achizitii Produse Energie). Nota: Daca se uzeaza de drepturile prevazute de art. 11(4) din HGR 925/2006, prin prezentarea doar a unei declaratii pe propria raspundere privind îndeplinirea criteriilor de calificare, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma îndeplinirea cerintelor de calificare, la solicitarea autoritattii contractante, in termen de 3 zile lucratoare. NOTA: În cazul în care în tara de origine în care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data în fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente în acest sens. Daca sunt incertitudini/neclaritati privind documentele, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite detalii/precizari/confirmari suplimentare ofertantului/candidatului sau autoritatii competente. 1. Pentru pers fizice/juridice romane, prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/alte documente echivalente, din care sa rezulte obiectul de activ al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent în codul CAEN din ONRC) în original/copie legalizata/copie lizibila "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. 2. Pentru pers fizice/juridice straine, prezentarea documentelor care dovedesc forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta 1:Fisa de informatii generale ale ofertantului. Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv anii 2011, 2012 si 2013 sa fie cel putin: 298.000,00 lei (pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta 1 Lista a principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani,continând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta minima: lista principalelor livrari de produse similare efectuate în ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca au furnizat in baza a minim 1 contract, maxim 3 contracte, produse similare a caror valoare cumulata sa fie minim: 149.000,00 lei,însotita de certificate/documente/contracte/copii de pe parti relevante ale contractelor/recomandare/proces verbal de receptie emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar. Facem mentiuneaca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR. Ofertantul produselor va trebui sa aiba certificat un sistem propriu de conducere si de asigurare a calitatii, certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, certificat emis de un organism acreditat. - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite în alte state ale Uniunii Europene. Aceste documente se pot prezenta si in copie, fara traducere, daca sunt editate intr-o limba de circulatie europeana. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2014 11:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2014 13:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2014 10:35
Vizionari 299