Furnizare elemente de asamblare: Articole cu filet din fier sau din otel
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Numar invitatie: 374057 / 20.05.2015
Denumire contract: furnizare elemente de asamblare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
SOCIETATEA COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Cod fiscal: RO30855230, Adresa: str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254236407/+40 254570790/+40 254544312, Fax: +40 254236404/+40 254570481/+40 254544313
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str. Timisoara, nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon:+40 254544312 / +40 254506216, fax:+40 254544313 / +40 254506218, persoana de contact:Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
sediul CEH SA din Petrosani, Strada Timisoara, nr. 2, jud. Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
furnizare elemente de asamblare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
500 buc elemente de asamblare necesare pentru imbinarea profilului SG 29 al armaturilor de sustinere a lucrarilor miniere, compuse din elemente TH curbate si drepte
II.1.6) CPV: 44531700-8 - Articole cu filet din fier sau din otel (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18,625 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Valoarea garantiei de participare este de 372,50 lei; Perioada de valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertei. Modalitati de constituire (ptr.garantii in valuta data echivalentei in lei la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor): a)virament bancar, în contul nr. RO89RNCB0165135391760063 deschis la BCR Petrosani; b)instrument de garantare, emis conform legii de o societate bancara sau de asigurari în original. Daca documentul este emis de o banca sau o societate de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata(formularul 1-model de scrisoare de Garantie de participare). Pentru IMM-uri:daca dovedesc ca îndeplinesc cerintele Legii nr.346/2004, depunând declaratie conform anexei 1 sau 2 la lege, operatorii economici pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiilor de participare. Daca se prezinta o asociere de operatori economici,pentru a beneficia de reducere,fiecare va face dovada ca e IMM. Garantia de participre trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai târziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Achizitorul are dreptul de a retine garantia de participare, daca ofertantul se afla intruna din situatiile prevazute la art.87(1) din HG 925/2006, ofertantul pierzând astfel suma constituita. Restituirea garantiei de partcipare se face conform prevederilor art. 88 din HG nr.925/2006.
Garantie de buna executie Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA. Modalitatile de constituire sunt: a)instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari – în original, ce devine anexa la contract. Valabilitatea trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decât durata de îndeplinire a contractului. b)daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale – cf. art.90 alin. 3 din HG 925/2006 modificat prin HG 1045/2011. Pentru IMM-uri : daca dovedesc ca îndeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunând declaratie cf. anexei 1 sau la 2 la lege, operatorii economici pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Daca se prezinta o asociere de operatori economici, pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, în temeiul art. 180 din OUG 34/2006 se completeaza conform formularului 2.Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla în sit. de la art.180 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul. 2. Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006 se completeaza conform formularului 3.1. ( de catre ofertant/ofertant asociat ).Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat).Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla în sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul.Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul – se completeaza conform formularului 3.2., declaratia privind neîncadrarea în situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006. 3. Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 se completeaza conform formularului 4.1 ( de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise în legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: - Dr.Ing. Jujan Constantin – Director General - Ing. Aurel Niculescu – Director General Adjunct - Ec. Popescu Verginica – Director Economic - Ing.Stoicescu Mihail – Director Comercial - Ing. Doru Visan - Director Sucursala Electrocentrale Paroseni - Ing. Nicula Alexa - Director Sucursala Electrocentrale Deva - Ing. Stancu Viorel - Director Sucursala Divizia Miniera - ing. Utu Victor - Sef Serviciu Achizitii - Jr. Pâciu Gabriela – Sef Serviciu Juridic Valoarea necesara finantarii acestui contract de achizitie publica a fost aprobata de directorul economic al CEH-SA . Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla în sit. de la art. 69.1 din OUG 34/2006. 4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 se completeaza conform formularului 5. Pentru persoane juridice si fizice române : - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- în original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantii isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinse în acest document sunt valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoane juridice straine : - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de înregistrare ca persoana juridica sau de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este rezident, traduceri autorizate în limba româna În etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, înaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul în original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2013. Copie lizibila a bilantului contabil vizat de organele competente, cu mentiunea "conform cu originalul",Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o terta persoana, prin prezentarea angajamentului ferm încheiat – daca este cazul Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani, continând valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clenti privati,2. Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului de o terta persoana prin prezentarea angajamentului ferm încheiat – daca este cazul Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.06.2015 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.06.2015 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.05.2015 08:58
Vizionari 301