Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Covoare bituminoase pe drumurile judetene Covasna

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Judetul Covasna

Numar invitatie: 369523 / 27.01.2015

Denumire contract: Covoare bituminoase pe drumurile judetene Covasna

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Judetul Covasna

Cod fiscal: 4201988, Adresa: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267311190, Fax: +40 267351228

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon:+40 267311190, fax:+40 267351228, persoana de contact: BISZOK Attila-Zsolt

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon:+40 267311190, fax:+40 267351228, persoana de contact: BISZOK Attila-Zsolt

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Covoare bituminoase pe drumurile judetene Covasna

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii acord-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu

Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36

Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti

II.1.5) Obiectul contractului:

Acord cadru pentru lucrari de intretinere periodica – covoare bituminoase – pe drumurile judetene din judetul Covasna in perioada 2015-2017. Cheltuieli diverse si neprevazute: NU este cazul.

II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 766,080 - 22,245,686.4 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de: 400.000,00 lei Modul de constituire a garantiei: (1) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; in acest caz se va utiliza Formularul nr. G1; (2) documente eliberate in conditiile legii de catre o societate de asigurari; (3) virament in contul autoritatii contractante nr. RO39TREZ2565006XXX000168, cod fiscal 4201988 deschis la Trezoreria municipiului Sf. Gheorghe, jud. Covasna; (4) oricare din modalitatile prevazute la art. 86 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei in alta moneda, se va utiliza contul BCR Sf. Gheorghe nr. RO37RNCB0124038027840001; conversia in lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, aceasta va trebui sa fie emisa de o banca din Romania sau de o banca din strainatate - de preferat care are drept corespondent o banca din Romania, sau are sucursala in Romania - in favoarea autoritatii contractante. IMM-uri: daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducere cu 50% la criteriul: cuantumul garantiei de participare.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie poate fi constituita dupa cum urmeaza: Conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 art. 90 alin. (1) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 art. 90 alin. (3) Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. IMM-uri: daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducere cu 50% la criteriul: cuantumul garantiei de buna executie.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Completarea si depunerea declaratiei privind eligibilitatea (Formularul nr. G2). In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de-a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte sustinute de catre terti, fiecare sustinator are obligatia de-a demonstra indeplinirea cerintei. Completarea si depunerea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. G3). Completarea si depunerea declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata (Formularul nr. G4). In cazul in care exista subcontractanti/asociati atunci si acestia vor completa si depune acest formular. Persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tam?s S?ndor, Ambrus J?zsef, Bagoly Mikl?s-Levente, Bedo Zolt?n, Benedek Erika, Bod? Lajos, Calinic Sabin, Czipri?n-Kov?cs Lor?nd, Demeter Laszlo, Dezso Csongor-Attila, Dim?ny Gy?rgy, F?l?p Csaba, G?j N?ndor, Goga Octavian, Gr?man R?bert-Csongor, Henning L?szl?-J?nos, Keresztely Irma, Kl?rik Attila, Kulcs?r-Terza J?zsef-Gy?rgy, Moroianu Ioan, Nagy Iosif, Orb?n Mikl?s, Petho Istv?n, Radu Iosif, Szak?cs Zolt?n, Szocs (Tusa) Gabriella-Timea, Tat?r M?rta-?va, Tompa Gy?rgy, T?th-Birtan Csaba, T?th Zolt?n, V?ncza Tibor-Istv?n, Kov?cs ?d?n,Varga Zoltan, Csog Eva, Barcsa Arpad, Orosz Andrea, Ferencz Ludovic, Vass Stefan, Kozma Karolina Roz?lia, Domokos Reka, Biro Donat, Kir?ly S?ndor, Sz?sz Jeno, Incze Gyula, Demeter P?l, Bagossy Csaba, Szab? ?goston, Antal Eniko, Biszok Attila - Zsolt, Marti Imre, Para Zolt?n. Completarea si depunerea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. G6). Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului – in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, din care sa rezulte obiectul principal si domeniile secundare de activitate ale societatii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014) Ofertantii vor completa si depune formularul cu informatiile generale ale operatorului economic (Formularul nr. G8 - informatii privind tel, fax, cifra de afaceri pe anii 2012, 2013, 2014 etc.) Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Declaratie privind principalele lucrari efectuate in ultimii 5 ani,Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Autoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catre ofertant a urmatoarelor utilaje si echipamente: 1. Statie de mixturi asfaltice sau precontract de vanzare cumparare/angajament de punere la dispozitie a mixturii asfaltice 2. Repartizator finisor mixturi asfaltice 3. Instalatie de aplicare a emulsiei bituminoase 4. Cilindru compactor 5. Matura mecanica pentru curatirea suprafetei NOTA: Ofertantii vor dimensiona resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor. Se vor atasa: Documente care probeaza /confirma dreptul de proprietate sau de folosinta/ angajamentul de punere la dispozitie a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.,Completarea si depunerea fisei de experienta similara (Formularul nr. G9),Informatii privind subcontractantii (daca este cazul) Completarea si depunerea declaratiei privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora (Formularul nr. G10) Se va prezenta acordul de subcontractare din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare subcontractant (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului).,Completarea si depunerea declaratiei referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formularul nr. G11),Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari Autoritatea contractanta solicita obligativitatea asigurarii de catre ofertant:,Sef santier, pentru organizarea conditiilor de desfasurare a activitatii formatiilor de lucru,Inginer/subinginer constructor DP pentru planificarea, organizarea, coordonarea si supravegherea activitatilor,Responsabil tehnic cu executia, pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, conform prevederilor art. 14 alin. (2) din Legea nr. 10/1995 cu completarile si modificarile ulterioare;,Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii pentru lucrari specifice celor din caietul de sarcini,Nota: Operatorii economici care prezinta experti straini vor dovedi indeplinirea calificarilor solicitate conform prevederilor art. 23 din Instructiunea ANRMAP nr. 1/2013.,Informatii privind asociatii (daca este cazul) In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale/inregistrare) Certificat valabil ISO 9001 sau echivalent,Certificat valabil ISO 14001 sau echivalent Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2015 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2015 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 26.01.2015 10:54
Vizionari 321