Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Buldoexcavator pe pneuri

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMUNA COPACELE

Numar invitatie: 371822 / 30.03.2015

Denumire contract: „BULDOEXCAVATOR PE PNEURI”

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMUNA COPACELE

Cod fiscal: 3227726, Adresa: STR. PRINCIPALA NR.121, Copacele, Telefon: +40 0255510132, Fax: +40 0255510132

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

STR. PRINCIPALA NR.121, Copacele, Romania, cod postal: 327100, telefon:+40 0255510132, fax:+40 0255510132, persoana de contact:DUMITRU MACAMETE

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

sediul autoritatii contractante (Primaria Comunei Copacele, loc. Copacele, str. Principala, nr. 121, jud. Caras-Severin)

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

„BULDOEXCAVATOR PE PNEURI”

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Furnizare buldoexcavator pe pneuri.

II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 266,129 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantum: 5.320 lei (IMM reducere la 50%). Cursul leu/valuta la care se vor raporta ofertantii in vederea constituirii garantiei de participare: cursul BNR valabil in ziua publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor). Forma de constituire a garantiei de participare: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original; b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta; c) ?n numerar, la casieria autoritatii contractante.

Garantie de buna executie Cuantum: 10% din pretul fara TVA al contractului (IMM reducere la 50%). Modalitatea de constituire: conf. art. 90 alin.(1)-(3) din H.G. nr. 925/2006.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: I. Ne?ncadrarea ?n prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: 1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic (Formular Anexa nr. 10); acest document se va prezenta (completat corespunzator in ce priveste neincadrarea in art 180 si art. 181 literele a, c 1 si d) si de tertul sustinator, daca este cazul. 2. Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: - Certificatului de atestare fiscala privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat; - Certificatului de atestare fiscala privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata catre bugetele locale; Din certificatele de atestare fiscala prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmareasituatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere, potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. 3. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor; 4. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor; II.Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta: 1. Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular Anexa nr. 50). III. Ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006: 1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular Anexa nr. 51). Acest document se va prezenta si de catre subcontractant si/sau tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Hirtauca Ion Ilie (Primar), Bilanin Ioan (Viceprimar), Filip Petru Ion (Responsabil achizitii, Referent cu atributii de Secretar), Consilieri locali: Bilanin Ioan, Bihuneti Vasile, Niorba Vasile, Schera Ioan, Sutac Ioan, Toma Doru Cornel, Tiru Viorel, Tuper Mihai, Ursu Ion; Membrii comisiei de evaluare: Filip Petru Ion (presedinte), Bilanin Ioan (membru), Vasilovici Stiuj Raul Viorel (membru), Popovici Dimitrie Volodia (membru supleant). Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011. ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. Documentele emise ?n alta limba dec?t cea rom?na vor fi ?nsotite de traducerea autorizata ?n limba rom?na. Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare prevazute mai sus sau nu a prezentat documente relevante ?n acest sens, va fi respinsa ca inacceptabila, in conformitate cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. b) si art. 81 din H.G. nr. 925/2006. I. In cazul persoanelor juridice/fizice rom?ne: Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile precizate in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata. II. In cazul persoanelor juridice/fizice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare (in mod autorizat) activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza. Documentele emise ?n alta limba dec?t cea rom?na vor fi ?nsotite de traducerea autorizata ?n limba rom?na. Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare prevazute mai sus sau nu a prezentat documente relevante ?n acest sens, va fi respinsa ca inacceptabila, in conformitate cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. b) si art. 81 din H.G. nr. 925/2006.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani (2012, 2013, 2014) de minimum 532.000 lei. Modalitatea de indeplinire: 1. Declararea, ?n formularul Informatii generale (Formular Anexa nr. 11), a cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani (2012, 2013, 2014); pentru echivalenta lei/alta valuta se va avea ?n vedere cursul mediu anual raportat de BNR; 2. Prezentarea de Bilanturi contabile, balante sau alte documente edificatoare; Pentru ofertantii care se ?ncadreaza ?n categoria IMM, cifra de afaceri poate sa fie cu 50% mai mica decat valoarea solicitata. Pentru a beneficia de aceasta reducere, este necesara prezentarea Declaratiei privind ?ncadrarea operatorului economic ?n categoria IMM (Formular 5).,Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana,indiferent de natura relatiilor juridice existente ?ntre ofertant si persoana respectiva (conf.art.186 din OUG 34/2006 si art.11 indic.1 din HG 925/2006). ?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza situatia economica si financiara invoc?nd si sustinerea acordata de catre o alta persoana,atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza,prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective,prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri sau cea privind experienta similara, va fi indeplinita in intregime de o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator. Forma de depunere a documentelor de calificare: conf. art.5 din Ordinul nr. 509/2011. Documentele emise ?n alta limba dec?t cea rom?na vor fi ?nsotite de traducerea autorizata ?n limba rom?na. Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare prevazute mai sus sau nu a prezentat documente relevante ?n acest sens, va fi respinsa ca inacceptabila, in conformitate cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. b) si art. 81 din H.G. nr. 925/2006. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Experienta similara: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse similare a caror valoare/valoare cumulata a fost de minim 266.000 lei (TVA exclus) la nivelul unui contract – maxim 2 contracte, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. ?n cazul ?n care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Modalitatea de indeplinire: 1. prezentarea Formularului Anexa nr.16; pentru echivalenta lei/alta valuta se va avea ?n vedere cursul mediu anual raportat de BNR; 2. prezentarea de documente edificatoare care sa cuprinda informatiile prevazute de art. 188 alin. (1) lit. a) din O.U.G. 34/2006.,Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru ?ndeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente ?ntre ofertant si persoana respectiva (conf.art.190 din OUG 34/2006 si art.11^1 din HG925/2006). ?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza capacitatea tehnica si profesional invoc?nd si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale. invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri sau cea privind experienta similara, va fi indeplinita in intregime de o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator. Forma de depunere a documentelor de calificare: conf. art.5 din Ordinul nr. 509/2011. Documentele emise ?n alta limba dec?t cea rom?na vor fi ?nsotite de traducerea autorizata ?n limba rom?na. Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare prevazute mai sus sau nu a prezentat documente relevante ?n acest sens, va fi respinsa ca inacceptabila, in conformitate cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. b) si art. 81 din H.G. nr. 925/2006. Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica furnizarea produselor ?n cauza, conform ISO 9001 sau echivalent. Modalitatea de indeplinire: 1.Prezentarea de documente/certificate emise de organisme independente acreditate,prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica furnizarea produselor ?n cauza, conform ISO 9001 sau echivalent. Certificatele prezentate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta si certificate echivalente emise de organisme stabilite ?n alte state ale Uniunii Europene. ?n cazul ?n care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, ?n masura ?n care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.In cazul asocierii, aceasta cerinta se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii, pt.partea din contract pe care o realizeaza.,Forma de depunere a documentelor de calificare: conf. art.5 din Ordinul nr. 509/2011. Documentele emise ?n alta limba dec?t cea rom?na vor fi ?nsotite de traducerea autorizata ?n limba rom?na. Oferta depusa de un ofertant care nu indeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare prevazute mai sus sau nu a prezentat documente relevante ?n acest sens, va fi respinsa ca inacceptabila, in conformitate cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. b) si art. 81 din H.G. nr. 925/2006. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.04.2015 11:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2015 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2015 10:42
Vizionari 340