Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Asfaltare si modernizare drumuri de interes local in Comuna Crangurile, judetul Dambovita

COMUNA CRANGURILE, Lucrari de drumuri



Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMUNA CRANGURILE

Numar invitatie: 385849 / 15.03.2016

Denumire contract: ’’Asfaltare si modernizare drumuri de interes local in Comuna Crangurile, judetul Dambovita ”

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMUNA CRANGURILE

Cod fiscal: 4402639, Adresa: com Crangurile, Crangurile, Telefon: +40 245714015, Fax: +40 245714015

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

com Crangurile, Crangurile, Romania, cod postal: 137171, telefon:+40 245714015, fax:+40 245714015, persoana de contact:Ionescu Mihai

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

com Crangurile, Crangurile, Romania, cod postal: 137171, telefon:+40 245714015, fax:+40 245714015, persoana de contact:Ionescu Mihai

I.2) TIPUL AUTORITATII CONTRACTANTE SI ACTIVITATEA PRINCIPALA

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

’’Asfaltare si modernizare drumuri de interes local in Comuna Crangurile, judetul Dambovita ”

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

’’Asfaltare si modernizare drumuri de interes local in Com Crangurile, judetul Dambovita ” pe o lungime de 7860 ml. Valoarea estimata este de 7.941.603 lei fara TVA si se compune din valoarea lucrarilor de constructii si montaj 7.236.326 lei fara TVA, la care se adauga cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 9,99% din valoarea investitiei de baza, respectiv 705.277 lei fara TVA. Valoarea lucrarilor de constructii si montaj este compusa din valoarea investitiei de baza 7.059.830 lei fara TVA la care se adauga valoarea organizarii de santier in suma de 176.496 lei fara TVA.

II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) CANTITATEA SAU DOMENIUL CONTRACTULUI / ACORDULUI CADRU

II.2.1) Valoare estimata: 7,941,603 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) CONDITII REFERITOARE LA CONTRACT

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006.Se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie.Cont depunere: RO35TREZ2735006XXX000059, trezoreria Gaesti. Cuantumul garantiei este de 144.726 lei. Valabilitate 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara se va emite in numele asocierii si va acoperi in mod solidar toti membri grupului de operatori economici. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr. 11, cuantumul garantiei fiind redus la 50%. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.

Garantie de buna executie Garantia buna executie e de 5% din val.contract. fara TVA si se constituie ca instrument de garantare emis ?n cond. legii de o soc. bancara/soc. de asigurari (conform model form.19), care devine anexa la contract cu prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din HG 925/2006 si se poate constitui prin retineri succ. din sumele datorate pt fact. partiale. ?n acest caz contract. are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autorit. contract., la trezoreria statului. Suma care se depune de catre contractant ?n contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Daca ofertantul este in categoria IMM garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantum precizat in dosarul de atribuire.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Factorii de decizie ai primariei sunt: Ionescu Mihai, Barbu Costin Ionut, Barbulescu Cristina Suzana, Minu Florica, Vatamanu Tudorita, Constantinescu Maria, Neagu Gheorghita, Vasile Monica,Racareanu Ion, Raduta Aurora Pentru ofertant sunt obligatorii urmatoarele cerinte: 1.Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Mod de dovedire: Se va completa Formular 12A (declaratie privind eligibilitatea). Se completeaza obligatoriu pentru fiecare asociat daca oferta este depusa de o asociere de firme. 2.Cazier judiciar al companiei Mod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” al operatorului economic. Se completeaza obligatoriu pentru fiecare asociat daca oferta este depusa de o asociere de firme. 3. Se va prezenta cazierul fiscal. Se completeaza obligatoriu pentru fiecare asociat daca oferta este depusa de o asociere de firme. 4.Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 12B. Se completeaza obligatoriu pentru fiecare asociat daca oferta este depusa de o asociere de firme. 5.Se va dovedi ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata, dupa cum urmeaza: Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, emis pentru sediul social, sediile secundare, precum si punctul/punctele de lucru pentru care exista obligatii de plata original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat, emis pentru sediul social,sediile secundare precum si punctul de lucru/punctele de lucru pentru care exista obligatii de plata– original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. Persoanele juridice straine: Trebuie sa prezinte: orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, ?n tara de origine sau ?n tara ?n care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca ?ndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat – original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantul / ofertantul asociat trebuie sa ataseze o Nota explicativa sau documente relevante, din care sa rezulte de ce documentul respectiv este considerat edificator, din acest punct de vedere, ?n tara de origine sau ?n tara ?n care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata a acestora ?n limba rom?na. Din Certificatele mentionate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Aceasta mentiune nu se aplica operatorilor economici straini care trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor scadente de plata a impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor la buget este 25 ale fiecarei luni pt obligatiile lunii anterioare. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. In cazul unei asocieri, aceste cerinte trebuie sa fie indeplinite de catre toti asociatii. 6. Se va prezenta certificat de atestare fiscala la Administratia Fondului de Mediu, care sa faca dovada lipsei obligatiilor de plata la data limita de depunere a ofertelor. 7.Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, privind conflictul de interese. Se completeaza obligatoriu pentru fiecare asociat daca oferta este depusa de o asociere de firme. Se va completa formularul nr. 3 8.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea ?n aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Mod de dovedire: Se va completa Formularul nr. 12D Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii -Se va prezenta certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic si/sau asociatii sai, dupa caz, ?n original/copie legalizata/ copie conform cu originalul. (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC). Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de ?nregistrare; c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d) structura actionariatului; e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare; Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: - copii si traducere certificata ?n limba rom?na, dupa documentele care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de ?nregistrare; c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d) structura actionariatului; e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f) domeniul de activitate principal;

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv 2012, 2013, 2014 sa fie de cel putin: 14.472.652 lei, pentru operatorul economic si sa rezulte din bilantul/balanta contabila la 2012,2013 si 2014 sau orice alt act doveditor in conformitate cu exercitiul financiar al ofertantului ; Persoanele juridice vor prezenta documente din care sa rezulte indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana. Cursul luat in calcul pentru indeplinirea cerintei privind cifra de afaceri va fi cursul mediu anual al leu/valute comunicat de BNR pentru fiecare an in parte,Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare, de cel putin 1.809.081 lei , suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii, care va fi destinata exclusiv ?ndeplinirii viitorului contract pentru o perioada de minim 3 luni de la data inceperii lucrarilor, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic,Capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici ofertanti poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente ?ntre operatorul economic si persoana respectiva. Operatorul economic, sau grupul de operatori economici ofertanti trebuie sa prezinte Angajament ferm privind sustinerea economica si financiara a ofertantului /grupului de operatori economici asociati - DACA ESTE CAZUL. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a executat la nivelul a cel putin 1 contract, maxim 2 contracte, lucrari de natura si complexitate similara/comparabila cu lucrarile care fac obiectul contractului in speta/operatiuni de tipul celor fac obiectul prezentului contract, a caror valoare cumulata a fost de minim 7.236.326 lei, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele lucrari trebuie sa indice beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si sa precizeze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Pentru calculul echivalentei lei/alta valuta se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.,Operatorul economic va prezenta o declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se va completa Formularul 12I.,Resursele umane de care dispune ofertantul trebuie sa prezinte, pe langa CV semnat in original si urmatoarele documente: Ofertantul trebuie sa nominalizeze un Coordonator/manager de proiect al carui angajament de participare a fost obtinut. Cerinte minimale: - studii superioare - certificare manager de proiect sau echivalent, ?n conformitate cu prevederile legale sau alte documente prin care persoana respectiva dovedeste o experienta prin care a dobandit aceleasi abilitati pe care le-ar fi dobandit ca urmare a certificarii respective. - experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract in care sa fi activat pe o pozitie similara (manager, coordonator etc.),Ofertantul trebuie sa nominalizeze un Sef de santier/punct de lucru, al carui angajament de participare a fost obtinut. Cerinte minimale: - studii superioare ?n domeniul constructii - experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari de constructii in care sa fi activat pe o pozitie similara,Ofertantul trebuie sa nominalizeze un Responsabil securitate si sanatate ?n munca, Cerinte minimale: contractul individual de munca al numitului propus pentru functia de responsabil SSM, ?n copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”/Angajament de participare semnat de catre expert si confirmat de catre ofertant - original -sa fi absolvit un curs ?n domeniul securitatii si sanatatii ?n munca, si sa se incadreze in conditiile prevazute petru numirea unui responsabil SSM, in baza HG 1425 / 2006, pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319 / 2006, art. 20. Alin. 2 -persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functai de responsabil SSMin cel putin un contract/proiect in care sa fi desfasurat activitati similare. Se va prezenta copie conform cu originalul dupa un act prin care sa se faca dovada detinerii functiei de responsabil SSM,Ofertantul trebuie sa nominalizeze un Responsabil tehnic cu executia, atestat, al carui angajament de participare a fost obtinut. Cerinte minimale: - sa detina atestat recunoscut ?n Rom?nia, emis de catre un organism abilitat, ca Responsabil tehnic cu executia (RTE), pentru domeniul constructii drumuri si poduri, conform Ordinului nr. 777/2003 al ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei pentru aprobarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii". Pentru operatorii economici care prezinta experti straini ce detin certificat/atestat echivalent emis de autoritatile de certificare abilitate din alt stat nu se impune obtinerea atestatului/certificatului recunoscut de autoritatile rom?ne la momentul depunerii ofertelor. ?n baza principiului recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente. Operatorul economic trebuie sa ?ntreprinda, acolo unde legislatia nationala impune, demersurile necesare pentru a putea prezenta la momentul semnarii contractului de achizitie publica, atestatul recunoscut de autoritatile rom?ne,Ofertantul trebuie sa nominalizeze un Responsabil privind asigurarea controlului calitatii, al carui angajament de participare a fost obtinut. Cerinte minimale: -decizia de numire - dovada experientei profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari ?n care sa fi activat pe o pozitie similara (responsabil calitate, AQ, CQ sau similar).,Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de ?nchiriere/angajamente) de utilajele si echipamente tehnice necesare pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari: Modalitatea de indeplinire: Se vor prezenta: a)Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formular 12H) - original; b)Document doveditor privind detinerea utilajelor/ echipamentelor solicitate (lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele minime solicitate/ contract leasing/ contracte/ conventii de ?nchiriere/ angajamente), ?n copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” Atunci c?nd un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.,Informatii privind subcontractarea Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art 69^1 din OUG 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Se vor completa formularele nr.12G , nr. 6 si nr. 3,Informatii privind asocierea: Se va prezenta Acord de asociere. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.,Capacitatea tehnica/profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici ofertanti poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente ?ntre operatorul economic si persoana respectiva. Operatorul economic, sau grupul de operatori economici ofertanti trebuie sa prezinte Angajament ferm privind sustinerea capacitatii tehnice privind experienta similara a ofertantului / grupului de operatori economici asociati - DACA ESTE CAZUL. Informatii privind standardele de management al calitatii Cerinte minima certificatul ISO 9001 sau echivalent,Informatii privind standardele de management al mediului Cerinta minima: cerificat ISO 14001 sau echivalent Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) PROCEDURA

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) CRITERII DE ATRIBUIRE

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) INFORMATII ADMINISTRATIVE

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2016 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2016 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) MOD DE FINANTARE

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2016 14:06
Vizionari 450